HHC Hardenberg kent niet de gedroomde start in de Tweede Divisie, de oranjehemden hebben organisatorisch wel een grote slag geslagen. De twee hoofdsponsoren hebben zich namelijk voor lange tijd aan de club gebonden. Zowel Rabobank als Nijhof Wassing hebben voor vier jaar bijgetekend.
Stabiliteit voor de club
De clubleiding is logischerwijs zeer blij met de krabbels onder een nieuw contract. “De toezegging van beide bedrijven zorgt voor stabiliteit voor de club en helpt om de ambities die HHC heeft waar te maken”, aldus een tevreden voorzitter Bert Beun in een verklaring van de club.
Professionele aanpak en in beeld blijven
De sponsoren hebben lovende woorden voor de gang van zaken op De Boshoek. “De professionele aanpak van HHC Hardenberg spreekt ons aan. Er is gerichte aandacht, naast het eerste elftal, voor recreatie-, vrouwen- en jeugdvoetbal”, aldus Rabobank over de motivatie om het hoofdsponsorschap te verlengen. Ook Nijhof Wassink kiest bewust voor een verlenging. “Nadat we in het aantal vestigingen zijn teruggegaan van elf naar zeven, willen wij zeker in beeld blijven in Hardenberg bij medewerkers en klanten.”